zondag 31 januari 2010

10 dingen die je kunt doen met Cup-a-Soup:

1. Maak een Franse Uiendip
(zorg wel dat je de croutons eruit peutert, die zitten er nl. bij Lipton niet in.)

2. Je zelfgemaakte aardappelchips mee kruiden
(die kan je dan weer lekker verorberen in combinatie met bovenstaande dip.)

3. Je kunt ermee Twitteren
(ik trek de grens bij Hyves en Facebook ... alsof ik niets te doen heb ofzo!)

4. Je kunt er een rijstprutje mee maken
(nou ja, je dacht toch zeker niet dat je er echt mee kon koken?!)

5. Het is een heus ingrediënt voor de Kip-a-Soup
(dit zou ik vroeger helemaal geniaal hebben gevonden, leuk blog trouwens.)

6. Mw. Van Rossum maakt er een sausje van, voor bij haar groentjes
(Ctrl+F en zoeken op Rossum, "lekker voordelig en niet vet" hmm hmm.)

7. Je kunt ze gebruiken in een shake van Herbalife
(Ctrl+F: Lente Shake ... neeh, dit gaat echt te ver!)

8. Onmisbaar in een recept voor Spice-Vismeelboilies
(Ctrl+F: Cup-A-Soup, WTF zijn boilies?!?! ... hè getsie!!)

9. Je kunt ermee knutselen
(als je van gekkigheid niet meer weet wat je met je tijd moet doen!)

10. Primordial Soup van Julia Child ... Als basis voor 1 zakje Cup-a-Soup.
(maar dan wel de hoeveelheid Sodium Chloride drastisch verminderen!!)

Ik zeg, leeg de inhoud van een zakje Cup-a-Soup in een kopje en giet er kokend water uit de ketel op. Ff roeren en genieten maar. Maar nu serieus! Als je echt lekker wilt koken, dan kun je beter dit blog bezoeken. Succes gegarandeerd, ik spreek uit ervaring!

1 opmerking:

Frtz zei

Dit moet je vaker doen, dit is echt grappig. Dit vndt tenminste jouw rupsje nooitgenoeg. Dikke kus!